Ved at bruge denne hjemmeside accepterer du at:
  2. Du accepterer endvidere at Facebook må forsøge at identificere dig for at levere en personlig oplevelse på vores forside. Vi henviser til Facebooks betingelser.
Oplysninger opdateret 30/7 2018.

Generalforsamling 2020:

Hermed inviteres alle medlemmer af Hovedstadens LanParty Forening (HLPF) til ordinær generalforsamling.

Dette sker søndag d. 22. november 2020 kl. 13:00-15:00 - Progressive, Lyskær 3B, 2730 Herlev.

Herlev station er nærmeste S-togs station.

Vigtige dokumenter:

Forslag 1 - Arbejdsprogram 2021 (stillet af bestyrelsen)

Desuden stiller bestyrelsen med et forslag til budget for 2021.

Bemærk: Det er muligt for alle medlemmer at stille forslag og vedtægtsforslag, til behandling ved generalforsamlingen. Forslag og vedtægtsforslag skal sendes til bestyrelsen senest fredag d. 13. november 2020 til bestyrelsen@hlpf.dk.

OBS OBS OBS - Grundet COVID-19 situationen kan du deltage på 2 forskellige måder:

1. Skriv til bestyrelsen@hlpf.dk hvis du forventer at deltage fysisk på adressen angivet ovenfor.
  2. Skriv til bestyrelsen@hlpf.dk hvis du vil inviteres til at deltage virtuelt via Microsoft Teams, det kræver at du har en PC/MAC, tablet eller smartphone med en opdateret internetbrowser. Alternativt kan du installere Microsoft Teams programmet/app'en. Du vil modtage en invitation via e-mail med et link du skal bruge til at deltage. Mødet på Teams vil starte kl. 12:30, altså 30 minutter før generalforsamlingen starter, så der er tid til at få styr på teknikken.

Grundet planlægning beder vi om at have modtaget din tilmelding senest lørdag d. 21. november kl. 12:00.

Sidst opdateret: 18/11-2020 kl. 11:24