Ved at bruge denne hjemmeside accepterer du at:
  2. Du accepterer endvidere at Facebook må forsøge at identificere dig for at levere en personlig oplevelse på vores forside. Vi henviser til Facebooks betingelser.
Oplysninger opdateret 30/7 2018.

Generalforsamling 2019:

Hermed inviteres alle medlemmer af Hovedstadens LanParty Forening (HLPF) til årets ordinære generalforsamling.

Dette sker lørdag d. 23. november 2019 kl. 12:00-16:00 i kantinen på Hillerødsholmskolen, Hillerødsholmallé 2, 3400 Hillerød.

Foreningen står ved en vigtig skillevej og formanden vil på det kraftigste opfordre ALLE medlemmer at læse forslagene.

Vigtige dokumenter:

Forslag 1 - Ophør af foreningen (stillet af Henrik Simonsen)
Forslag 2 - Medlemskab i 2020 (stillet af Henrik Simonsen)

Bemærk: Det er muligt for alle medlemmer at stille forslag, til behandling ved generalforsamlingen. Forslag skal sendes til bestyrelsen senest fredag d. 15. november 2019 på bestyrelsen@hlpf.dk. Formanden stiller sig til rådighed i forhold til at hjælpe medlemmer med at skrive et velformuleret forslag, uanset om formanden selv er for eller imod forslaget.

PS: Forslag 1 er stillet for at sikre, at det er noget generalforsamlingen skal tage stilling til. Det er ikke nødvendigt at stille et modforslag til forslag 1, er man imod forslaget kan man blot stemme imod. Konsekvenserne af at stemme for eller imod taler vi om på generalforsamlingen.

PPS: Dette betyder også at der pt. ikke er planlagt et julelan, og dette spørgsmål må stå åbent indtil en ny bestyrelse er valgt.

Sidst opdateret: 14/11-2019 kl. 21:59