Ved at bruge denne hjemmeside accepterer du at:
  2. Du accepterer endvidere at Facebook må forsøge at identificere dig for at levere en personlig oplevelse på vores forside. Vi henviser til Facebooks betingelser.
Oplysninger opdateret 30/7 2018.

Vi ses til HLParty #30, d. 18. april - 21. april 2019

Generalforsamling 2018:

Hermed inviteres alle medlemmer af Hovedstadens LanParty Forening (HLPF) til årets ordinære generalforsamling.

Dette sker lørdag d. 29. december 2018 kl. 15:00-19:00 i kantinen på Hillerødsholmskolen, Hillerødsholmallé 2, 3400 Hillerød.

Bemærk: Det er ikke nødvendigt at købe en billet til HLParty - Xmas 2018, alle medlemmer kan deltage ganske gratis ved at møde op. Ikke-medlemmer kan deltage som gæst.

Vi vil igen i år livestreame generalforsamlingen via Twitch, men vil man bruge sin tale- og stemmeret, som medlem, så skal man møde op.

Der er valg til bestyrelsen: Formandsposten, 2 bestyrelsesposter samt 2 suppleanter skal vælges, alle medlemmer af foreningen kan stille op til posterne ved at være tilstede under generalforsamlingen.

Vigtige dokumenter:

Dagsorden *opdateret 23/12*

Vedtægtsforslag 1 (stillet af Christopher Veistrup-Vetlov)

Forslag 1 (stillet af bestyrelsen)

Bemærk: Det er muligt for alle medlemmer at stille forslag, til behandling ved generalforsamlingen. Forslag skal sendes til bestyrelsen senest fredag d. 21. december 2018bestyrelsen@hlpf.dk. Formanden stiller sig til rådighed i forhold til at hjælpe medlemmer med at skrive et velformuleret forslag, uanset om formanden selv er for eller imod forslaget.

Sidst opdateret: 23/12-2018 kl. 11:03